Používaním stránok prevádzkovaných horehronie.sk  súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby.

Okolu Hrbu na Štomp

Varianty trasy: Áno
Gpx na stiahnutie: Áno

Popis trasy

Cyklotrasa začína v Hornej Lehote, kde sa napojíme na žltú cyklotrasu 8551 smerom do Dolnej Lehoty. Tu odbočíme vľavo a po obecnej ceste pokračujeme dole do Podbrezovej časž Lopej, kde prejdeme cez hlavnu cestu I/66 a cez most na druhú stranu rieky Hron. Tu sa napojíme na žltú cyklotrasu 8597, ktorá nás privedie popri Kelemenovom tuneli, Predajnianskych vodopádoch k rázcestiu sedlo pod Kolbou. Tu odbočíme vľavo a držíme sa stále žltej cyklotrasy 8597 až do sedla Žliabky, stále po žltej značke miernym stúpaním do sedla pod Hrbom, kde sa nachádza i horská chata, pozor, málokedy otorená verejnosti.

popod hrb na stomp 1

V sedle pod Hrbom prejdeme vľavo dole na zelenú cyklotrasu 5551 Okruh okolo Poľany a klesáme dole na Červenú jamu a Tri Vody, kde je príjemné miesto na oddych.

Tu odbočíme na žltú cyklotrasu 8585 smer Osrblie, kde sa môžeme občerviť v hoteli Zerrenapach pri národnom biatlonovom centre.  Ďalej pokračujeme po miestnej komunikácii v smere do obce Hronec, kde na námestí pokračujeme vľavo popri rieke Čierny Hron a železničnej trati (pozor nepokračujeme po zelenej cyklotrase) ale pokračujeme na Chvatimech, hlavnú križovatku s I/66, kde odbočíme vľavo smerom do Podbrezovej.

V Podbrezovej za veľkým žel. mostom s teplomerom odbočíme po niekoľkých metroch vpravo po mietnej komunikácii do obce Horná Lehota.

popod hrb na stomp 2

www.slovakia.travel

Aplikácia na GPX zadarmo

movingworld.de

Aplikácia na GPX zadarmo (Android)

GPX viewer

Copyright © 2018 Všetky práva vyhradené.